Noteikumi

Lietošanas noteikumi

 

Pasūtīšanas process un piegāde

Kad atbilstošo produktu izvēle ir veikta un vēlaties pabeigt pasūtījumu, iesniedziet savu pasūtījumu, noklikšķinot uz "apstiprināt pasūtījumu", lūdzu, pārliecinieties, vai norādītā informācija ir pareiza.

Lai pasūtītu alkoholiskos dzērienus, jābūt sasniegtam 18 gadu vecumam. Pircēja vecuma kontrole tiek veikta piegādes brīdī. Pasūtījums tiek atcelts, ja pircējs piegādes brīdī nespēj pierādīt vecuma atbilstību. Alkoholisko dzērienu piegāde/izsniegšana netiek veikta no pulksten 22.00 līdz 8.00. Atgādinām, ka ir aizliegts pārdot, iegādāties un nodot alkoholiskos dzērienus nepilngadīgām personām. Alkohola lietošanai ir negatīva ietekme. Licences Nr. MT 00000013946.

Izmaiņas pasūtījumā vai tā atcelšana

Kad pasūtījums ir iesniegts un maksājums ir apstiprināts mums vairs nav pienākums mainīt vai atcelt Jūsu pasūtījumu. Ja Jūs tomēr vēlaties atcelt vai mainīt pasūtījumu, lūdzu sazināties ar mums pa tālruni 27779928 vai sūtot e-pastu uz restorans@kest.lv, lai uzzinātu, vai izmaiņas veikt vēl iespējamsTomēr nevaram garantēt, ka varēsim veikt nepieciešamās izmaiņas.

Maksājumu metodes apstiprināšana

Maksājumus varat veikt, lietojot interneta veikalā iestrādātos maksājuma rīkus, kā arī tieši ar pārskaitījumu uz SIA Jansons un partneri norēķinu kontu, kas norādīts pasūtījuma veidlapā. Tāpat varat norēķināties, saņemot preci, ar bankas karti vai skaidrā naudā. Apmaksu ar bankas pārskaitījumu, lūgums veikt savlaicīgi, t.i., vēlākais vienu dienu pirms piegādes, maksājumā obligāti norādot pasūtījuma numuru.

Preču atgriešana

Ja neesat apmierināts ar Jums piegādāto preču kvalitāti, Jūs varat tās nodot kurjeram piegādes brīdī.

Ja Jūs pamanāt neatbilstību vai problēmas ar produktu kvalitāti, kad kurjers jau ir aizgājis, lūdzu, informējiet par to 24 stundu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, rakstot e-pastu uz restorans@kest.lv.

Nauda par atgrieztajiem produktiem tiks pārskaitīta uz Jūsu bankas kontu, no kura tika veikts maksājums par pasūtījumu 5 (piecu) darba dienu laikā pēc produkta atgriešanas datuma vai apstiprinātas sūdzības datuma.Gadījumā, ja norēķins ir veikts ar bankas karti vai skaidrā naudā saņemot pasūtījumu, nauda tiek atgriezta uz Jūsu norēķinu kontu, ko norādīsiet pretenzijā.

Pasūtījuma piegāde

Pasūtījuma piegādi apņemamies veikt piektdienās, vai publicētajā piedāvājumā norādītajā dienā laikā no 08.15 līdz 21.40.

Sūdzības un atsauksmes

Ja uzskatāt, ka produkta vai pakalpojuma kvalitāte neatbilst Jūsu standarta prasībām, lūgums sūtīt atsauksmi uz mūsu e-pastu restorans@kest.lv.

Pasūtījumu saglabāšana

Pasūtījums tiks saglabāts www.kestathome.myshopify.com apkalpojošajā serverī. Ja vēlaties, lai pasūtījums tiktu nosūtīts uz e-pastu, lūdzu, sazinieties ar mums, norādot pasūtījuma numuru un pasūtīšanas datumu.

Personas dati

Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar normatīvo aktu prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi. Pārējie ar personu datu apstrādi saistītie nosacījumi ir publicēti www.kestathome.myshopify.com sadaļā Privātuma politika.